معرفی
اداره انفورماتیک و اطلاع رسانی دانشگاه امام صادق (علیهالسلام)- پردیس خواهران، در سال 1387 با هدف بهبود و تسریع در به کارگیری IT ، شناسایی و فراهم ساختن بسترهای نرم افزاری، سخت افزاری و شبکه مورد نیاز دانشگاه، تهیه و پشتیبانی از سیستم ها، توسعه و بسط فناوری های نوین اطلاعاتی و همچنین ارائه خدمات رایانه ای به اعضای هیات علمی، پرسنل و دانشجویان تاسیس شد. این اداره زیر نظر حوزه معاونت پژوهشی و فناوری در دو بخش انفورماتیک و اطلاع رسانی به فعالیت می پردازد.
وظایف محوری:
- طراحی و نگهداری وبسایت پردیس
- تامین سختافزار و نرمافزارهای مورد نیاز پردیس
- طراحی، استقرار و نگهداری اتوماسیون اداری پردیس
- نگهداری سرور، شبکه، اینترنت و بستر فیزیکی پردیس
- مدیریت امور رایانه پردیس